MINAH ARAB RATU USA 2010


LAS VEGAS: Seorang peserta keturunan Arab Lubnan mengalahkan 50 peserta lain untuk muncul sebagai Ratu Amerika Syarikat 2010, semalam.


RIMA Fakih dimahkotakan sebagai Ratu AS 2010 di Las Vegas, semalam. Rima Fakih, 24, dari Dearborn, Michigan memenangi gelaran itu di Planet Hollywood Resort & Casino selepas pertandingan pakaian gaun dan wawancara.

Dalam bahagian wawancara, dia ditanya mengenai merancang keluarga, sama ada ia perlu ditanggung oleh insurans kesihatan.

Dia menjawab: “Saya percaya ia perlu kerana kosnya agak mahal.”

Rima menggantikan Ratu AS 2009, Kristen Dalton dan akan mewakili negara itu pada pertandingan Ratu Universe 2010.


Dia juga memenangi hadiah mendiami sebuah apartmen di New York berserta dengan kos sara hidup, pendapatan yang tidak didedahkan dan pelbagai perkhidmatan kesihatan, profesional serta kecantikan secara percuma.

Keluarganya pindah ke Amerika Syarikat dari Lubnan semasa dia masih bayi.



Tempat kedua dimenangi oleh Ratu Oklahoma, Morgan Elizabeth Woolard selepas dia disoal dalam bahagiwan wawancara mengenai undang-undang baru imigresyen Arizona.

Tempat ketiga pula dimenangi oleh Ratu Virginia, Samantha Evelyn Casey, diikuti oleh Ratu Colorado, Jessica Harman dan Ratu Maine, Katherine Ashley Whittier.

Panel lapan hakim, termasuk bintang bola keranjang Amerika, Carmelo Anthony dan pemilik hotel Teassure Island, Phil Ruffin memilih pemenang. - AP

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Penaja

insan yang cintakan ilmu

Pengikut