BERKORBAN APA SAJA..

SETIU – “Saya terpaksa jual dadah atas desakan suami, sebab dia masih ada kes dalam perbicaraan, saya tak bekerja dan jika dia didapati bersalah di mana kami hendak cari wang untuk membayar denda.

Begitulah luahan seorang wanita tiga anak ketika ditahan sepasukan pegawai dan anggota Cawangan Siasatan Jenayah Narkotik Setiu diketuai Cif Inspektor Mohd Fahmy Mohd Zain bersama empat anggota di Kampung Langkap di sini.

Suri rumah terbabit yang mempunyai anak berusia antara 2 hingga 8 tahun ditahan selepas disyaki me-ngedar pil kuda dalam satu serbuan di rumahnya di Kampung Langkap, dekat Sungai Tong, di sini, petang, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Shaik Othman Abdul Hamid berkata, hasil pemeriksaan di rumah wanita itu, polis turut menemui 30 biji pil kuda (WY) dan tunai RM1,257 dipercayai diperoleh daripada hasil jualan dadah.

Menurutnya, siasatan juga mendapati suspek mendapat bekalan pil WY daripada suaminya, sebelum dijual dengan harga RM30 sebiji, manakala suami suspek dipercayai mendapatkan bekalan dadah jenis itu dari Pasir Puteh, Kelantan.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Penaja

insan yang cintakan ilmu

Pengikut