BAHAGIAN SENSITIF LELAKI


 


Sama halnya seperti Anda, lelaki pun memiliki kawasan-kawasan sensitif yang cepat membuatnya terbuai dan terangsang. Sayangnya, masih banyak wanita yang tidak tahu titik-titik tersebut.

Berikut adalah beberapa kawasan yang boleh membangkitkan ghairah lelaki yang diungkap seorang ahli seks Barbara Keesling.

Tulang Rahang
Tulang rahang mungkin tak pernah diduga sebagai titik sensitif seks. Namun bagi lelaki, bentuk rahangnya adalah salah satu tanda kejantanannya. Menurut Keesling, menyentuhnya di area tersebut, membuat lelaki menyukainya sekaligus terangsang.

Cuba mainkan jari-jari Anda dari telinga hingga ke tulang rahangnya. Beri juga kucupan-kucupan ringan di bahagian tersebut. Pasangan Anda akan merasa senang.


Paha Bahagian Dalam
Sentuhan lembut pada paha bagian dalam akan memberikan sensasi yang berbeza pada lelaki. Sentuhan lembut di daerah tersebut akan menstimulasi aliran darah ke zakar, sehingga membuat ereksinya lebih bertahan lama.

Punggung Bahagian Bawah
Punggung bahagian bawah merupakan area yang cukup sensitif bagi lelaki. Sebuah sentuhan di bahagian tersebut akan memberi rangsangan seks yang luar biasa. Tak ada salahnya untuk mengrut area tersebut dengan minyak khusus saat foreplay.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Penaja

insan yang cintakan ilmu

Pengikut