BUDAK 5 TAHUN MEROKOK SAMBIL BERBICARA LUCAH DI YOU TUBE


Malang - Video budak merokok dan bicara cabul di Youtube mengejutkan banyak orang. Keluarganya mengakui budak itu mulai merokok sejak masih berusia 1,5 tahun.

SW, budak berumur 4 tahun yang berasal di Nusakambangan,Malang Indonesia muncul dalam video di Youtube sambil merokok dan bicara cabul.

SW adalah 4 bersaudara anak dari pasangan Mulud (50) dan Mujiati (45). SW adalah anak bungsu. Meskipun baru 4 tahun, SW selalu bermain dengan orang dewasa. SW yang suka merokok ini dibenarkan oleh ayahnya, Mulud. Menurut Mulud, SW mulai merokok sejak usia 1,5 tahun. Saat itu, SW sedang berkumpul dengan keluarga di rumahnya Jalan Klayatan, Kota Malang.

SW tiba-tiba muncul dengan rokok yang sudah menyala di tangannya. Rokok itu lalu dihisapnya.

"Saya tak tahu siapa yang beri rokok kepadanya. Mungkin rokok abangnya yang diletak sembarangan," kata Mulud.

Menurut pengakuan Mulud, SW sempat dilarang tapi malah tidak menghiraukan. "Anaknya tidak batuk atau tersedak," kata lelaki yang bekerja sebagai buruh bangunan ini.

Video yang memperlihatkan SW sedang merokok dan berbicara kotor muncul di Youtube dengan judul 'Anak Kecil Berbicara Kotor Dan Merokok! Dari Surabaya!'. Di dalam video berdurasi 3.29 minit itu, SW tampak memjawab pertanyaan sejumlah orang dewasa yang merakamnya.

SW tampak sangat terbiasa merokok. Buktinya, dengan bersahaja mengeluarkan asap rokok dengan bentuk menyerupai cincin. SW juga sangat petah menyebut alat kelamin perempuan dan laki-laki, bahkan memperagakan adegan seksual. Sementara sejumlah orang dewasa di sekitarnya tertawa terbahak-bahak.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 komentar

komentar
V
14 Jun 2012 pada 2:52 PG delete

 JOM MENONTON ,TV PAS ,TV SELANGOR,TV KELANTAN ,BERNAMA TV TV1 ,TV2,TVi,TV3,NTV7,8TV,TV9 alhijrahtv ,emastv,Astro Ceria ,Astro Prima ,Astro Oasis ,Astro Box Office Movie ,hbo movie,star plus,national geografi,net geo, discovery channel ,AXN BEYOND HD,Bloomberg Tv,Cinamax,dan banyak lagi  DI http://vecasts.blogspot.com/2011/10/malaysia-tv-online-watch-malaysia-tv.html  menonton secra percuma tak perlu daftar dan x perlu bayar
TERDAPAT JUGA LEBIH 207 BUAH SIARAN RADIO ONLINE BOLEH DI DENGARI SECARA LIVE DI SINI jom terjahhhhhhhhhhhhh ,maklumat penting,ada ketikanya sesetengah saluran tidak beroperasi kerana masaalah server down atau pun offline,Terdapat juga pelbagai siaran radio dan tv dari pelbagai negara di sini live hanya untuk anda,terdapat juga pelbagai siaran telivisi dan radio online indonesia di sini..

Reply
avatar

Penaja

insan yang cintakan ilmu

Pengikut