MEGAN FOX TIDAK LAGI SEKSI


Los Angeles Kembali aktres Megan Fox telah kehilangan gelaran wanita paling seksi di dunia. Kali ini tahta bintang film 'Transformers' itu dicantas oleh model lingerie Victoria's Secret.

Marisa Miller, itulah model lingerie yang terpilih sebagai wanita paling seksi di dunia versi majalah FHM. Kali ini Marisa dipilih berdasarkan polling dari pembaca di 24 negara, seperti Inggeris, Amerika, Australia, Cina dan Perancis.

Dipetik dari Daily Mail terbitan hari selasa wanita 31 tahun itu dipilih oleh jutaan pengikut polling tersebut. Ia sukses mengalahkan Megan Fox yang pada 2009 lalu, terpilih sebagai wanita paling seksi di dunia.

Selain sebagai model Victoria's Secret, Marisa juga kerap tampil di majalah Sports Illustrtaed. Dia juga merupakan model dari Harley Davidson.

Marisa memulai karirnya sebagai model sejak usia 16 tahun. Dia lahir di Santa Cruz, California dan kini telah berkahwin.

Sebelumnya dalam polling FHM Inggris, Marisa menduduki posisi tiga perempuan paling seksi. Di Inggeris, ia dikalahkan oleh penyanyi Cheryl Cole.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Penaja

insan yang cintakan ilmu

Pengikut