BAKAL SUAMI FARA FAUZANA SEORANG YANG BAIK DAN MEMILIKI KEPERIBADIAN MULIA


Ibu mana tidak gembira apabila anak kesayangan,yang membujang sehingga usia 36 tahu,akhirnya mengambil keputusan untuk mendirikan rumah tangga.

Faridah Abdul Jalil ,58 ibu kepada bekas penyampai radio Hot FM,Fara Fauzana ,berasakan dirinya insan paling gembira ketika ini.Wanita itu turut meluahkan rasa syukur ke hadrat yang Maha Esa,malah tidak dapat menggambarkan betapa gembiranya beliau kerana Allah memakbulkan doanya.

Pada awalnya,Faridah akui sedikit sangsi dengan lamaran ahli perniagaan berkenaan yag hanya mahu diperkenalkan sebagai Hafiz.
"Kali pertama kami bertemu disebuah kafe saya akui sedikit sangsi dan bimbang dengan keikhlasannya.Bagaimanapun pada pandangan pertama,sayyz seorang lelaki budiman.

"Sebagai seorang ibu sudah tentu banyak perkara ingin diketahui.Selepas menyoal siasat latar belakangnya dan berbual-bual ternyata Hafiz mempunyai keperibadian yang tinggi.Selepas itu Hafiz membawa ibubapanya untuk berkenalan."katanya.

Fara akan melangsungkan perkahwinannya pada 17 september ini.

Sementara itu Fara memberitahu,belaiu mengenali jejaka bujang berasal dari Perak itu tapi menetap di Shah Alam sekitar dua tahun lalu.

Detik pertemuan bermula apabila mereka menghadiri majlis makan malam yang diaturkan teman rapat.Selepas bertemu kali kedua,wujud keserasian antara mereka.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Penaja

insan yang cintakan ilmu

Pengikut