JUPE KAHWIN SEBELUM PAYU DARA KENDUR

Jupe kahwin sebelum payu dara kendur


JULIA PEREZ dan Gaston


MENGAKU masih enak bermain cinta dengan Gaston Castano, itu bukan bererti Julia Perez tidak ingin segera menikah. Dia pun mahu berkahwin tambahan usianya juga semakin meningkat.

"Ya, saya sangat ingin bernikah. Takut payu daranya kendur nanti," kata Julia atau senang dipanggil Jupe sambil menunjukkan tangan ke arah payu daranya dan ketawa.

Hakikatnya juga kata Jupe, dia masih menunggu restu daripada ibunya kerana sebelum ini ibunya sedikit menentang hubungannya dengan lelaki kelahiran Argentina itu.

"Tapi nampaknya ibu sudah seperti boleh menerima. Mungkin kerana Gaston selama ini menunjukkan dirinya seorang yang baik dan ikhlas dengan saya.

"Sebab itu saya harus mendapatkan restu ibu. Saya bimbang kalau tak direstui nanti akan bercerai. Memang saya berharap agar segera berkahwin, sebab tahun hadapan sudah 31 tahun. Saya mahu dapat anak sebelum usia 31. Tapi saya juga tidak terlalu terdesak," katanya tanpa selindung.

Gaston sendiri seperti juga sudah tak sabar untuk meminang Jupe. Bahkan, dia sering membicarakan rencana pernikahan dengan kekasihnya itu.

Menurut Jupe, dia dan Gaston pernah berbincang tentang rencana perkahwinan mereka nanti. Gaston bercadang mahu berkahwin di tepi pantai dan memilih untuk berkahwin di Argentina dulu berbanding di Indonesia.

"Tapi hanya tanggal majlis sahaja belum kami bincang," katanya lagi.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

3 komentar

komentar
15 Disember 2010 pada 4:16 PG delete

salam sahabat
weleh emangnya kenapa yach belum kawin aja payudara dah di comotin pantesan cepet kedur lah ckckckck

Reply
avatar
20 Disember 2010 pada 12:45 PG delete

lawak awknyerr entri ni...sya follow awak.follower ke-95, follow me back yerr

Reply
avatar

Penaja

insan yang cintakan ilmu

Pengikut