GEMPAR! BAYI TUJUH BULAN DIKHATAN JIN

Indonesia Bantul - Didik Sutrisno, bayi umur 7 bulan,menggemparkan warga Desa Bawuran, Kecamatan Pleret, Bantul, Yogyakarta. kerana alat kelamin lelakinya itu tiba-tiba berubah menjadi seperti sudah disunat (khitan). Penduduk mengatakan, Didik disunat jin.

Peristiwa aneh yang dialami anak dari Mugiyati (25) itu terjadi sekitar pukul 03.00 WIB, Selasa lalu. Kejadian itu pertama kali diketahui oleh sang nenek, Ny Poniyem ketika akan mengganti lampin Didik.

"Ketika menggantikan lampinnya saya melihat kemaluannya, seperti orang yang sudah disunatkan(muncungnya sudah tiada)". Cucu saya sejak lahir belum disunat," kata Ny Poniyem.

Wanita tua itu berkata, Didik sejak petang memang asyik menangis dan suhu badannya panas. Oleh sebab itu, Poniyem terus merawat dan menjaganya.

Keadaan Didik yang sentiasa menangis itu membuatkan keluarganya khuatir. Ditemani seorang kerabat, Poniyem pun kemudian membawa Didik ke klinik berdekatan. Dia lega ketika doktor meingatakan keadaan cucunya baik-baik saja. Termasuk mengenai kelamin Didik yang sudah mengalami perubahan. Doktor sempat menarik ujung kemaluan Didik, namun tetap kembali seperti semula.

"Semua ok saja, keadaannya sihat dan jahitan rapi. Ini sebagai mukjizat," ujar Poniyem.Didik bersama ibunya Ny Mugiyati sehari-hari tinggal bersama Ny Poniyem. Mereka berasal dari keluarga yang miskin. Bahkan kerana tidak ada wang, Didik tidak pernah minum susu formula. Jika Didik menangis kerana mahukan susu Formula, dia hanya diberi air putih dicampur gula pasir.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Penaja

insan yang cintakan ilmu

Pengikut