KARTIKA PESALAH AGAMA YANG PALING BERNASIB BAIK


Kartika dapat layanan istimewa



KARTIKA Sari Dewi (tiga dari kiri) mengesat air matanya kerana terpaksa berpisah dengan ahli keluarganya di hadapan Rumah Kanak-kanak Tengku Ampuan Fatimah, Kuantan semalam.

KUANTAN - Jika orang ramai menganggap bekas model sambilan, Kartika Sari Dewi Shukarnor dikerah melakukan pelbagai tugas berat dengan kemudahan peribadi yang terhad di Rumah Kanak-Kanak Tengku Ampuan Fatimah di sini, mereka sebenarnya silap.

Ini kerana ibu kepada dua orang anak itu hanya ditugaskan menguruskan kanak-kanak di rumah kebajikan tersebut dengan kemudahan selesa sepanjang tiga minggu di situ.

Antara kemudahan yang disediakan ialah rumah tetamu yang lengkap dengan dua bilik tidur, bilik air, dapur, penyaman udara dan taman mini.

Kartika adalah merupakan pesalah agama yang paling beruntung dan bernasib baik setakat ini kerana tidak dihukum atau disebat.Adakah hukuman seperti boleh menginsafkan atau pun mungkin membuatkan sesiapa yang ingin melakukan sesuatu yang ditegah Allah tidak akan merasa takut untuk melanggar hukum Allah?entahlah....

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Penaja

insan yang cintakan ilmu

Pengikut